הצטרפות לקהילת יוצרי המחול והפרפורמנס העצמאיים בירושלים ושימוש בחללי חזרות

יעל – בית ליוצרי מחול ופרפורמנס עצמאיים בירושלים פועל לתמיכה, קידום וחשיפת העשייה המקצועית העצמאית בתחום בירושלים לצד פיתוח היוצרים ויצירתם ולצמיחתה של קהילת יוצרי המחול והפרפורמנס בירושלים.

בית יעל מעמיד לרשות חברי הקהילה מרחב פעולה ויצירה (שהות אמן – רזידנסי) במתקניו : סטודיו אלחריזי  סטודיו בית יעל // סטודיו גוננים ללא עלות במסגרת תכנית התמורה:

  1. שהות אמן ארוכה – סטודיו למשך 3-7 שעות פעמיים בשבוע לתקופה של 6-12 חודשים.
  2. שהות אמן קצרה – סטודיו לתקופה קצרה של עד 6 שעות סטודיו ביום למשך כ-7-10 ימים.
  3. שהות אמן ארוכה וקצרה.

על האמנים הבוחרים בשהות אמן במתקני בית יעל להשתבץ ל*תכנית התמורה ולבחור את אופן התמורה בהתאם למשך ושעות השימוש בסטודיו (באישור הנהלת בית יעל).

*בחירת התמורה הינה מתוך מספר אפשרויות מוצעות בתהליך הקבלה לתכנית. [*התכניות והצרכים משתנים מעת לעת והשיבוץ הוא בהתאם להיצע הקיים בזמן השיבוץ].

באמצעות לקיחת חלק במגוון התכניות המוצעות לבחירה, אנו פועלות לחיזוק החוסן הכלכלי של היוצר, העמקת מעורבותו בקהילה וחשיפתו לקהלים מקומיים מגוונים תוך עידוד לשיתופי פעולה עם גופים ומוסדות וקהילות מקומיות.

"סיפורי מחול – תרקדי את זה הלאה" הינה יוזמה מובילה בתכנית התמורה.

'סיפורי מחול' – יוזמה המאפשרת ליוצרים להציג את יצירתם להנחות סדנאות, ולחשוף את אישיותם האמנותית בפני קהילות מגוונות ברחבי העיר. היוזמה שואפת לטפח שיתופי פעולה וחיבור בין יוצרים לבין הקהילות המקומיות, לחזק את הקשר בין האמנות והחברה, ולהעשיר את ההיצע האמנותי והתרבותי בירושלים. התכנית מהווה פלטפורמה למפגש בין אמנים עצמאיים לבין תושבי העיר, ותורמת להעשרת השיח האמנותי, לחיזוקה והרחבתה של קהילה אמנותית.

זוהי הזדמנות להעצים את אפשרויות התעסוקה והיצירה של יוצרי המחול והפרפורמנס, כמו גם את נקודות המפגש ביניהם, תוך הנגשת וחשיפת היוצרים ויצירתם לגופי ומוסדות תרבות, חינוך, רווחה וקהילה.

יעל – בית ליוצרים מחול ופרפורמנס עצמאיים בירושלים מבית המחלקה למחול בעיריית ירושלים, מזמין אותך להצטרף ולקחת חלק בדיאלוג מתמשך וחיבורים מעצימים בין תרבות ואמנות לקהילה, תוך חשיפה להתנסויות מגוונות ואפשרויות חדשות.

**הכתוב מנוסח בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד. אך מיועד לנשים וגברים כאחד

אנו מזמינים אתכם יוצרי מחול ופרפורמנס עצמאיים ליצור בסטודיו ולהצטרף לקהילת היוצרים.