.

סדרת אירועים ירושלמית אינטימית המבקשת להפוך את העיר על סמטאותיה, אתריה, ופינותיה הנסתרות לבמה אלטרנטיבית וייחודית ליוצר, ליצירה ולקהל הצופים.

.

.

טריו א.א.א

המופע הוא רצף אירועים בהם הקונטרבס ושתי הרקדניות חולקות נוכחות שווה. הרקדניות הן כלי וגם נגן, הנגנית היא גוף במרחב המשותף, ושלושתן מסמנות ומניפות את האפשרויות המשתנות להיות גוף, כלי, נגן, ומרחב תוך בניה של מוסיקה ומחול שווים. כל יצירה פותחת רעיון חדש למהלך משותף, המבטא עד כמה הגופים הקונקרטיים שוזרים את המופשט ל"אחד".

מקום המופע, בבית – סטודיו שלי, בשכונת בית הכרם בירושלים, בבית עתיק בו נהג להתארח חיים נחמן ביאליק. משנת 1995 הבית-סטודיו משמש לי למגורים וחזרות, וזו פעם ראשונה שיפתח לקהל ומופע.

שיתוף פעולה של הכוריאוגרפית ענת שמגר עם הרקדניות-יוצרות אור אשכנזי ואילת אבידן, ועם נגנית הקונטרבס אור סיני.

צילום: נטשה שחנס

יום שישי- 19.3.21 I סטודיו של עינת – ביאליק 15

על היוצרת: ענת שמגר יוצרת ומופיעה בריקודי סולו ובשיתופי פעולה רב תחומיים משנות התשעים. בשנים האחרונות מרחיבה את יצירתה להרכבים שונים של רקדנים ומוסיקאים. העניין בשיתוף פעולה, ביצירה תהליכית בה הצורה מכילה את מנגנון היעשותה.

איילת אבידן, אור אשכנזי ואור סיני הן שלוש אומניות עצמאיות נפלאות, פועלות בסצנה הרב תחומית של מוסיקה חדשה ומחול ניסיוני. שלושתן מופיעות בגופי פעולה שונים, ואנחנו רואות זכות בהרכב זה שהיווה חלק מההרכב בעבודה בשיתוף פעולה עם המלחין דן ויינשטיין "נופים חצויים".