.

סדרת אירועים ירושלמית אינטימית המבקשת להפוך את העיר על סמטאותיה, אתריה, ופינותיה הנסתרות לבמה אלטרנטיבית וייחודית ליוצר, ליצירה ולקהל הצופים.

.

.

המערה

במסע בין שלושה קטעי ריקוד מרכזיים, אני עוברת במחשבותיי על השלכות "משל המערה" של אפלטון. חושבת על חיי, חיי הסביבה. בימים אלו של חוסר ודאות, העדר כיוון, בכל זאת משהו מושך להיאבק, ללמוד, ולצמוח מהאין. תוהה על מהות החיים והאשליה. מסתחררת למערבולת הריק. נופלת לכאב נסגר כדי להתחיל מההתחלה בחיפוש ספיראלי. נלחמת בחיות טרף מפילות, פנימיות, מציקות, מחדשות שואבות. ורק, זיכרון מגע ראשוני ונועם צלילים אהובים ומוכרים, מנערים ומגדילים את קירות החיים והיופי.

את הערב יפתח בדברים- אורן פרי הר – מרצה לפילוסופיה, ספרות וקולנוע

כוריאוגרפיה וביצוע: יעל הרמתי

מוסיקה- Marianne Faithfull, Anthony Davis, יוחאי וזאנה I עריכת מוסיקה- יואב מרום I צילומים- נטאשה שחנס

יום שלישי – 16.3.21 I סטודיו משלך – כט' בנובמבר 10

יום שישי – 19.3.21 I עמק המצלבה

על היוצרים: את אורן הכרתי לראשונה לפני 30 שנה, בסטודיו למחול של ירון מרגולין. חוץ ממחול, למדנו בסטודיו גם פילוסופיה, פיזיקה, והרצאות מאנשי אומנות שונים, כמו ציור, שירה וכו', על כן הגיעו לסטודיו לא רק אנשים שרצו ללמוד מחול, אלא יוצרים שונים שרצו לחזק את אומנותם. אורן הגיע לסטודיו מאומנות הכתיבה. באותה תקופה הייתי סולנית הלהקה, לכן לימדתי הרבה, בעיקר את האנשים החדשים בסטודיו. כך הכרתי את אורן, אך קשרנו התהדק במסגרת שיעורי הפילוסופיה. למדנו אפלטון, והתעמקנו במשל המערה. לאחר כשנתיים, נפרדו דרכנו, אני המשכתי לרקוד, אורן התמחה בפילוסופיה ספרות וקולנוע. וכעבור 30 שנה נפגשנו שוב. מטיילים בחדרי המוזיאון ומדברים על אפלטון. רגע לפני התפרצות הקורונה.