.

סדרת אירועים ירושלמית אינטימית המבקשת להפוך את העיר על סמטאותיה, אתריה, ופינותיה הנסתרות לבמה אלטרנטיבית וייחודית ליוצר, ליצירה ולקהל הצופים.

.

בתוך הראש

סגר, בידוד, סגר.. ערב ועוד ערב ועוד ערב… כל אחת בביתה בין ארבעה קירות. מחשבות עולות, רצות, מכאיבות, מרגשות.  הכול צף ומתגלה. אנחנו חולקות את המחשבות אחת עם השנייה, את המחשבות הכי חשופות כנות מבלבלות, בוחרות לנוע מתוכן ולהביט בהן בעיניים ואחת בשנייה. החלטנו להיות מראה. לשקף את מה שעולה בנו מתוך המחשבות. ולגלות חוויה משותפת בה כל אחת בדרכה מתרגשת מעצמה, מפחדת מעצמה, מפחדת מהחיים וטורפת אותם במקביל, לומדת, מתחדשת, מתפתחת  ונעה במחזוריות מופלאה בתוך אותם המקומות שוב ושוב… ואם היא חושבת כמוני לפעמים, אז בטוח גם אתה וגם את וגם הוא והיא… אנחנו מזמינות אתכם למסע פנימי, דרך רבדים שונים של מחשבה וחוויה, להקשיב למה שעולה בכם/ן ואולי לגלות מחשבה חדשה והבנה עוטפת שאנחנו לא לבד .

כוראוגרפיה וביצוע: הילה בנימין וליאן נחשון I פסקול מקורי: קובי ויטמן

לרישום למופעים:

יום שלישי – 16.3.21 I גלריית ברבור – שלמה המלך 9

יום רביעי – 17.3.21 I בית הנסן – גדליהו 4

על היוצרות:

ליאן נחשון: בוגרת (B.Ed) מכללת סמינר הקיבוצים בחינוך והוראת מחול, בוגרת מסלול להכשרת רקדנים "מרחב מחול" בירושלים, בוגרת להקת "ידיים רוקדות"- תאטרון מחול בשפת הסימנים, מוסמכת (M.A) בטיפול בתנועה ומחול מטעם מכללת ASA , מורה לבלט, מודרני וקומפוזיציה מזה 14 שנים, מנהלת בי"ס לבלט "בלט במרחב נשימה" במבוא ביתר, מטפלת רגשית בתנועה בבי"ס יסודי, רקדנית ויוצרת עצמאית.

הילה בנימין : בוגרת (B.Ed) מכללת סמינר הקיבוצים בחינוך והוראת תיאטרון מחול, בוגרת לימודי אימפרוביזציה בסטודיו "play" ,בוגרת לימודי הנחיית קבוצות בשילוב אומנויות במכון להנחיית קבוצות בבר אילן. מורה לתיאטרון מחול ואימפרוביזציה מזה 7 שנים, מנחה קבוצות ליחסים בין אישיים וסדנאות לביטוי ריגשי וחופש תנועה לנערות ונשים, רקדנית ויוצרת עצמאית.

עוד על הסדרה 10-20 ומופע