3-6 באוגוסט 2021

סדרת אירועים אינטימית, המבקשת להפוך את ירושלים על סמטאותיה, אתריה, ופינותיה הנסתרות לבמה אלטרנטיבית וייחודית ליוצר, ליצירה ולקהל הצופים.

.

מופעי סולו, דואט או טריו שיעלו כבכורה, כהרצת מופע קיים או פרזנטציה של עבודה בתהליך בלב ההתרחשות היומיומית בירושלים.

בסדרת האירועים הקרובה ישתתפו כ-20 יוצרי מחול ופרפורמנס ירושלמים שיציגו עבודות סולו, דואט וטריו: מיה יוגל, מרים אנגל, גיל קרר, סיגל ארמוזה, לירון בן יעקב, מיכל מג לויטן, יערה ארליך, רומי אלון, הילה כהן, יעל הרמתי, הדר אלפסי, לנה ריקנר, דניז קליין, אלישבע רזווג, לילך סגיר.

לכל מופע לוקיישן ייחודי בעיר, שמותאם ומתכתב עם העבודה המוצגת לקהל: בית יעל, בית הקהילה היוונית, המפעל, הגלריה החדשה- סדנאות האמנים, בית אליאנס, סינימה הוסטל, בית הכרם, אלווין ירושלים.

הפרויקט מאת המחלקה למחול בעיריית ירושלים בהובלת יעל – בית עירוני ליוצרי מחול עצמאים בירושלים, קם במטרה לסייע לאמנים להנגיש ולהשיב את התרבות והמחול לרחובות ירושלים – קרוב לקהל.

ראש העיר משה ליאון: "אני מברך על הפרויקט המיוחד ושמח על ההיענות הגדולה בקרב האומנים. אני מזמין את תושבי העיר להגיע למופעים ולהנות שוב מתרבות ומחול אחרי זמן כה רב. נמשיך לפעול על מנת לאפשר לתושבים תרבות ואמנות אם לא באולמות בקרבת מקום מגוריהם ובמקביל נחזק את עולם התרבות והמחול הירושלמיים באמצעות מגוון פרויקטים מסוג זה ".

הפעילות נתמכת על ידי משרד התרבות והספורט

.

הסדרה מיועדת לקהל הרחב ללא עלות, בהרשמה מראש.

הסדרה תתקיים בהתאם להנחיות משרד הבריאות.

לרישום ל10/20 סדרת אירועי מחול ופרפורמנס אוגוסט 2021

לאירועי 10/20 ומופע מרץ 2021